Trött och sliten idag...

Datorn är så himla seg för tillfället vet inte vad det kan vara, kom äntligen in på bloggen.
Har sålt bilbarnstolen idag, skönt och bli av med den. Men samtidigt så är de något som tillhör Thindra tycker jag, vet jag resonerar lite konstigt men så är det. Så nu blev lillan lite rikare.
Varit ner och handlat lite mat till Thindra, då tappade hon snuttefilten utan att jag har märkt det när vi gick i affären. Typiskt när man är stressig tycker jag. Fick se att den var borta när jag kom ner till bilen och hade spänt fast Thindra. Så va bara till att plocka ur henne och gå upp mot Ica igen, där vid kassan låg den=) Gissa om både jag och Lillan blev glad över att få tillbaka sin älskade snuttefilt.
Men det var inte nog med det, för när jag skulle sätta henne i bilbarnstolen igen så fick jag inte i bältet i låset.
Gick efter många försök att få igen då blev det hem och låsa upp dörren till två som stod ute och väntade.
Har även varit ute och handlat med familjen idag också.
Nu har jag precis tittat på stockholm-arlanda och efterlyst så passar på att sätta mig här en stund.




                        En trött liten brutta=)


              Mammas älskling♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0