Busungen mammas...

Skönt att sätta sig vid datorn en stund innan man ska lägga sig. Kan säga att det inte dröjer, är trött och sliten.
Har massa saker att göra imorgon så blir nog inte en lugn stund på hela dagen. Ska städas, byta sängkläder och ner till Sunne.Ska se om jag hittar några julklappar är det väl tänkt. Vill vara ute i tid nu innan denna hysterin som är vid varje jul börjar.
Plus en massa bus. Sen kan man alltid hoppas på att moster och de kommer hit eller att vi åker dit.
Vi mötte dem på Sibylla idag, blev mat där istället för hemlagat.
Köpte handsprit på apoteket är perfekt att ha i dess sjuktider som är med både svinis och kräkis. Ingen hitt att få någon utav dem. Har inte tagit den där omtalade sprutan än heller, får väl se när de är min tur och få ta den.
Men huvudsaken är att Thindra har fått den tycker jag.
Jag och Thindra sov väldigt länge idag, men så kan det vara ibland. Lät henne få sova vid 18 igår och sen vaknade hon när vi skulle åka hem. Och då är det väl klart hon inte vill sova på länge.
Lärt mig av det misstaget.
Så får se hur länge hon sover imorgon. Ska komma upp tidigt tänkte jag så hinner jag göra en del innan lillan också vill upp.
Nu ska jag ta och titta på en film och försöka blunda.







Evig kärlek♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0