Det bara gör så himla ont...

Går inte beskriva denna känsla jag har i nacken och ansiktet just nu. Känns som det aldrig kommer släppa, det måste komma från något ställe. Men vart det är frågan det, har varit till läkaren för längesen. Fast jag förstod bara hälften av det han sa. Ska åka förbi bvc imorgon och se om det går bra att ta spruta för lillan där imorgon. Med mina otur så är det väl slut för dagen eller något. Kanske till och med kan ta med mig farmor till sjukhuset för hon har ju redan fått denna sprutan hon. Snälla, goa farmor hänger säkert på.
Blev inge farmor idag heller, mamma hade tagit bilen med bilbarnstolen till jobbet. Och jag vill gärna ha Thindra bredvid mig när jag kör så man har lite uppsikt. Kanske kan åka dit imorgon.
Får se hur tidigt vi är uppe och om pappa ska ha bilen.
Idag har Fabian varit här så vi har busat en massa. Fabian kom först på bilen efter kom Thindra med en väldig fart och sladd. Så åkte de fram och tillbaka flera gånger mellan vardagsrummet och köket.
Har käkat kycklinggryta och ris idag, kan säga att det var mums.
Man hinner inte äta allt för ofta när man har en liten buse, men mat är viktigt och få i sig.

Funderar starkt på att lägga mig i sängen nu och glo lite på tvn.



       Min älskling♥

Älskar er mer än allt annat..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0