Ny vecka, nya möjligheter.

Har bara inte orkat skriva något på bloggen, kommer såna dagar ibland också. Svårt och veta vad man ska skriva om, samma tjat om vad man gör varje dag är inte kul. Men får bli det tills jag kommer på något bra.

Snart blir det att gå och lägga sig, lillan sover redan för fullt. Är väl inte speciellt konstigt när klockan är en del.
Såg första avsnittet av Paradise Hotell förut, alltid lika kul. Även fast de gör bort sig lite.
Har varit iväg på massage idag, har haft jätte ont i ryggen och nacken ett par dagar nu. Fick tid idag hos Mona och kan säga att det var hur skönt som helst. Känns som det släppte, märks imorgon om man fortfarande har ont.
Är alltid lite ömt efter hon varit där och klämt.
Fabian och de var här igår, kom helt oväntat. Va jätte skoj att de tittade hit. Tror att mamma skulle hämta Fabian vid dagis på tisdag. Så ska bli roligt när han får vara här. Blir massa bus.
Igår tog jag med mig min bror ner till sunne på en lite shoppingtur. Tycker han behöver komma ut lite han också än att alltid sitta hemma. Emma blev också med ner va jätte skoj och umgås med Emma. Thindra hade fullt upp och titta på allt i affärerna som rörde på sig. Handlade lite julklappar till henne får ta och packa in dem imorgon.
Mysigt och sitta och fixa packet tycker jag. Vi har bakat kladdkaka idag,så efter kvällsmaten blev det kladdkaka och grädde. Gud va gött det var. Skulle ha haft det igår när moster var här så hade hon fått smakat på något gott.

Känns som de blev ett rörigt inlägg, men kan lätt bli så ibland när man inte skrivit på ett tag.



Precis innan vi skulle åka ner till Sunne i Lördags =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0