En varm söndagskväll..

Vilken toppen dag det har varit idag. Jätte varmt och skönt, så nu klagar jag inte på vädret.
Har legat ute och solat en bra stund idag, vet inte om jag fick någon värre solbränna men det kommer väl det också.
Fick i alla fall lite färg på armar och axlarna. Somnade en stund i solen så det va väldigt skönt att kunna slappna av så.
Så blir det fint väder imorgon så ska jag ligga ute och sola en massa då med. Vill bli brun.
Thindra har suttit ute på altan i babysittern och haft kul.
Det går verkligen inte lägga henne själv på en säng längre, nu går det riktigt snabbt när hon kryper på ryggen.
Man måste alltid ha ett öga till vad hon gör. När man lägger henne i babygymmet så dröjer det inte länge innan hon ligger ute på golvet och pratar som bara den.
Har även hunnit med och varit på sunne idag till och med.
Jag är jätte trött nu, vet inte vad det blivit med mig. Är inte precis likt mig.
Va föresten till moster och stefan och Fabian igår och hälsade på. Även tittade på robinson. Jag tycker det va rätt person som vann, fast det var lite delade meningar om det. Kul att det va en tjej som vann, även fast gubben va stört skön.
Min första morsdag idag=) så har fått present och allt av Lilla Thindra.
Blev lite sent med tårtan idag eftersom mamma har jobbat idag så blev den rätt så sent.
Spelar ingen större roll för det va gott som bara den.
Kul att Emma har varit här nästan hela dagen. Eller först va hon med till sunne sen hem till sig en sväng sen kom hon hit och va här ett bra tag.
Funderar faktiskt på att lägga mig fast ska ta och mata Thindra först.
Imorgon ska jag på massage tror det va vid halv 6. Gud va skönt=) Jag längtar som bara den till imorgon. För jag har ont i ryggen konstant så de är inge kul. Så hoppas på att det blir bättre.



                              Den finaste som finns =)

Jag älskar dig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0