Min lilla har blivit stor

Thindra har blivit en så stor tjej.
Man märker verkligen va fort tiden rinner iväg. Vet inte vart den tar vägen, tyckte inte det va alls längesedan hon va jätte liten. Hon sover mycket längre tider nu på nätterna än när hon va en månad.
Idag fick jag höra när hon satt i babysitterna att hon satt och pruttade med munnen, samma sak när vi åkte i bilen.
Så gulligt att höra, hon har väl märkt att det finns nya roliga ljud att göra och lyssna på.
De säger man ska ta vara på tiden när de är små men shit va fort allt går.
Lilla Thindra har varit vaken nästan hela dagen, ser så roligt ut när hon är så trött men vägrar somna.
Fast till slut somnade hon. Så nu har hon sovit en liten stund i alla fall.
Har i alla fall hunnit med och ta en dusch som va behövligt.
Nu ska jag bosätta mig framför tvn för ett tag.



  Denna bild fick jag i lördags av mamma och pappa.
Så stog det Hej mamma vi ses imorgon.=) Inte lite glad jag blev då!


Mitt hjärta tillhör dig♥


Kommentarer
Postat av: Wendela

du har en så vacker dotter...

Riktig sockersöt bebis!



Grattis!

2009-05-12 @ 09:11:24
URL: http://ho0mii3z.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0