Pigg

Sitter på sängen och tittar lite på tvn. Tänkte snart lilla Thindra skulle vakan så jag kan få ge henne mat innan hon ska sova för natten. Måste bara säga en sak . Vi som till klockan halv 12, kvart i 12 idag. Matade henne en gång vid halv 7.
Så länge har hon aldrig sovit, har försökt ha henne i egen säng de andra dagarna för hon ska bli van att kunna sova själv. Fast då hade jag henne i min säng och hon sov hur länge som helst. Hoppas hon sover bra i natt med fast inte så länge, va hur länge sedan som helst jag va utvilad som jag va idag.
Va med Emma ut och åt idag också=) Lilla Thindra va med också det får man inte glömma.
Nästa gång trodde han jag skulle få plocka ur tandställningen, så kändes jätte skönt att få bli av med den.
Skulle bara använda gummisnoddarna lite mer flitigt men det ska jag fixa.
Handlade lite till thindra och en topp till mig på Bergvik. Va på ikea och köpte lite småsaker till Thindras garderob och handlade med saker till Emma. Lite trist bara att man alltid ska vara så himla stressad på ikea, sista minuten kanske det till och med kallas. För finns mycket man missar när man springer igenom.
Tycker det är väldigt dåligt när det inte finns ersättning både i Sunne och i Karlstad. Tror vi va runt i 4a affärer i Karlstad så tillslut hittade vi det på Willys. Det va mycket billgare än när jag köper det i sunne. Har inte funnits i sunne förra veckan någon gång. Så nu har jag ett x:antal tetra förpackningar hemma. Jätte bra och ha på nätterna tycker jag om eller när hon vaknar.

Blir till att ringa om dop imorgon för de är ju så klart att hon ska döpas och absolut innan hon blir för stor.
Får väl se när det finns tid och så.
Ska även till Bvc vid 11 och väga, mäta och sen få vaccin. Sånt gillar jag inte när de ska sticka i min lilla sötnos.
Sen ska jag med Emma ut på lite äventyr och på Fredag ska vi gå på marten.

Imorgon kommer kära Fabian hit =) Längtar verkligen efter den solstrålen. Han skulle kunna vara här jämt för man är alltid på ett toppenhumör då. Röjer hela tiden. Så nu får det gärna bli morgon.

Tar och lägger in bilder på allt jag inhandlade imorgon då ja fått ordning på allt med kameran.


Ingen har tagit en sån stor plats i mitt hjärta. Där du kommer stanna för evigt♥


Kommentarer
Postat av: Wik

Du är UNDERBAR!

2009-05-07 @ 22:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0