Idioter finns de gott om..

Sitter nu i  Filipstad och lill Tösen sover för tillfället fast det blir säkert ingen längre stund.
Var inte alls planerat att jag skulle hit men så blev det. Ibland gör man lite oplanerade saker.
Hon måste ju få träffa farmor och farfar och sin faster också.
Blev till att käka pizza när vi kom hit och det va bra mumsigt, som sagt jag som skulle sluta va onyttig. Ser va bra det går redan. Men får ta tag i detta alldeles snart. Så säger jag alltid, det lilla svåra är att verkligen fixa det.
Får väl hoppas att jag hittar någon som är samma situation som mig så man kan pucha på varann lite.
Imorse ska jag snacka om att jag va trött, va längesen jag va så trött. Ögonen gick kors och tvärs. Tittade ner i Thindras säng och fick se att hon låg upp och ner, precis som vanligt. Fötterna på huvudkudden, lärt sig av pippi redan.
Va med mamma och pappa ut och handlade mat. Känns som jag gör det varje dag.
Men är kul på något vis och komma ut lite. Trist att sitta inom samma väggar dag ut och dag in.
Tur jag har min underbara dotter och pojkvän annars skulle jag nog bli tokig.
De får mig till att må bra. Finns många fler som också påverkar det=) .
Förstår inte att jag kan gå runt och vara trött jämt, kanske skulle ha tagit järntabletterna som Birgitta på Mvc sa till mig.
De har jag helt glömt bort, säg något jag inte glömmer bort förutom Thindra då förstås.

Till veckan blir det nog en Karlstad tur. Eller det blir det för jag har bestämt det.
Måste köpa mig ett par vår skor och en del andra små plock, sen hittar man alltid saker som man inte alls tänkt att köpa.
Har blivit ett hål under mina älsklingskor, fy säger jag bara. Vill ha ett par precis lika underbar skor som de. Fast det får jag nog bara ta att glömma. Sen vore det roligt att köpa sig en topp och ha i min toppsamling. Nej men alltid roligt med nya saker.

Hoppas att helgen bjuder på fint väder så man kan vara ute lite i solen och få sig färg.
Funderar på att sola solarium lite nu innan sommaren kommer på riktitg så man inte ser ut som en blekfis. Ingen hitt precis. Brun som en pepparkaka kan man alltid hoppas på att man blir. Fast riktigt sån tur har man nog inte.

Sen en sak till jag är väldigt sugen på att göra och det är att åka till släktingarna i Stockholm men det lär väl aldrig bli, får hoppas vi åker under sommaren en tur. Jag vill så gärna gå runt och titta i affärer och handla en massa nya kläder och prylar. Så hoppas det blir en tur dit under sommaren. Har inte sett trillingarna sen i julas så det är ett tag sedan.
De har blivit så stora. Saknar busfröet Fabian också får hoppas de tittar upp något under helgen.

På vägen hit va de en idiot som låg som en bromskloss framför så när de kom ett fält till så jag kunde köra om tänkte bilen en bit efter precis samma sak. Men han hade ju inte ens kommit så långt fram så han kunde få åka om. Så den dåren kör på Helljuset. Finns folk till allt, inget förvånar mig längre. Vi stannade vid en parkeringsplats sen då tutade jävlen och åkte förbi. Så sur jag blev på han/hon. Antar att det var en han. Vissa ska som sagt inte ha körkort.

Nej nu ska jag inte sitta här längre finns bättre saker att göra.


Älskar min dotter och min pojkvän mest♥


                             Så här gör man sig fin enligt min underbar Thindra=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0