Nya tag

Nu är det en ny vecka med en massa som ska göras.
Idag är Fabian här så det är full rulle, jätte kul och busa med han. Fabian är snart 13 månader så det är en stor kille.
Thindra sov bra i natt åt bara innan jag gick och la mig och sen imorse vid halv 8 ungefär.
Nu ligger hon i babygymmet och busar för fullt. Hon har inte sovit så länge nu på morgonen men blir säkert mer i eftermiddag. Ska nog ut och ta en promenad sen så Thindra får friskluft och jag med för den delen.
Va ute i tid idag till Apoteket och handlade lite alvedon och sånt som kan behövas.
Ska nog ut och handla sen med familjen. Köpa lite ersättning till Thindra och lite annat som behövs.
Är väldigt sugen på att köpa dipp så man kan dippa gurka och morötter.
Bakadet just en kladdkaka och gjorde grädde som vi ska ha till efterrätt till maten.
Visst det är inte så nyttigt men ibland måste man få vara lite onyttig.
Idag blir det lax och potatis med någon go sås till.
Måste nog ta och dammsuga uppe på mitt rum idag för det ser förjävligt ut rent ut sagt.
Ska titta på lite saker på Ikeas hemsida se om jag hittar något jag kan köpa till Thindra.
Funderar faktiskt på ikvällningen om jag ska dra iväg och sola solarium vore jätte skönt och avslappnande.
Ska fråga Emma om hon vill med.
 
Längtar jätte mycket till helgen då jag ska ut första gången sen i Juli. Det ska bli jätte roligt att gå ut.
Min mamma och pappa tycker det ska bli jätte roligt att få ha henne. Så det känns skönt när man ska vara ifrån henne ett tag. Det vet precis vilka rutiner som är och så. Blir roligt att få ha lite egentid med kompisarna.
Så till helgen blir det röj =) Ska bli roligt att festa med bruttan min som förr. Plus att emma skulle kanske med.

Vill att det ska vara sol så man kan sitta ute i solen och få lite färg.

Nu ska jag ta och fika lite med Kladdkaka. Så skriver mera senare.

Jag älskar dig. Vill alltid vara din♥





                       Thindra 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi ska ha de jätte kul till helgen :D roligt att emma ska med :) <3

2009-05-05 @ 09:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0