Min lilla Glädjespridare

Lilla Thindra ligger i vagnen och sover så sött. Jag trivs verkligen med mitt liv som det är nu.
Och med min underbara dotter. Som kanske inte alltid är på toppen humör men oftast är hon den glada Thindra som busar för fullt. Jag börjar fundera på om det är tänder på gång. Hon tuggar på allt hon får tag på.
Tycker det är lite tidigt att få tänder nu men man vet aldrig.
Hon sov jätte bra i natt vaknade inte förän klockan va 8:a så man ska verkligen inte klaga på den lilla krabbaten som gillar att sova på natten. Somnade när de va Ballar av Stål också. Hinner aldrig se det . Antingen missar jag det eller så sover jag så himla typiskt. Vaknade strax innan 12 så passade på att fixa i ordning mat till Thindra sen blev de mata och sova.
Ska med familjen ut och handla sen. Måste köpa ersättning till Thindra. Går åt en hel del när man bara ger ersättning.
Men vad spelar det för roll. Hon får äta hur mycket hon vill.
Till det tråkiga är att det inte finns tetraförpackningar med ersättning i någon affär här i Sunne, ska se om de fått in idag.
Måste va leveransstopp, de är jätte bra och ha på nätterna/morgonen när hon vaknar.
De går ju att ge i rumstempratur, har ett par Nan här hemma också. Fast vill inte växla och byta hela tiden, inte bra för Thindras mage.
 

 Kärleken till ett barn går inte att beskriva med ord♥



                                            Busunge♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0