Måndag

I går kväll provade jag och inte mata Thindra precis innan jag la mig och hon sov ända till 07.20. Busade lite i gymmet sen fick hon mat. Så det blev ju perfekt , hon fick som sagt mat vid halv 11.
Tråkigt väder det är idag, slutar inte och regna heller för den delen. Så får se om de slutar regna för då ska vi ta och gå ut och gå lite. Frisk luft är nyttigt.
Ska nog försöka lägga mig och vila sen när Thindra sover för jag är rätt så trött, man får vara trött ibland. Men jag är ändå på bra humör så på så vis är det ju bra ändå.
Emma och jag har planerat att åka ner till Karlstad nästa vecka någon gång tror som sagt det blir Torsdag för då var mamma ledig så Thindra skulle bli hemma vid henne. Känns skönt att kunna komma iväg och kunna handla kläder och lite andra saker. Mamma tycker bara det är roligt att få ta Thindra en stund.
Har precis sätt på diskmaskinen så ska snart ta fram dammsugaren och dra ett varv. Får se om jag hinner med och dammtorka också. Beror på hur länge Lillan sover.
Såg att jag hade fått tidningen vi föräldrar så nu ska jag sätta mig och titta lite i den.



                           Sötnöt

Du är min gulleplutt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0