Kärlek vid första ögonkastet

Har inte skrivit här på ett tag har haft fullt upp med allt annat. Men nu kan jag äntligen sätta mig här.
Fredags var ju jag och Emma ute på marten, hittade inte så värst mycket att köpa. Fast hittade något lite till Thindra.
Lördags blev det upp till torsby med emma där vi mötte Anna och Eva. Hade jätte roligt med mina bruttor. Fast måste erkänna att det kändes lite konstigt att dricka. Va liksom inte van de för fem öre.
Igår drog vi till torsby och åt pizza där pappa kom och hämtade mig och Emma.
Saknade min prinsessa jätte mycket när hon inte var med. Så fick pussa henne förfullt både innan jag åkte och när jag kom hem. Det hade gått jätte bra och passa henne, hon är ju hur lugn som helst. Sen sover hon väldigt bra på nätterna mamma va bara tvungen mata henne vid 7 sen sov hon till 11. Gillar att sova min lilla brud.
Nu ligger Thindra i sin säng och lyssnar på musik så man får passa på. Snacka om att jag var trött imorse, vet inte riktigt vad det blivit med mig. Kan kanske va efter helgen jag vet inte. Men nu när man väl är uppe så är man pigg igen.
Hade tänkte försöka få lite ordning på mitt rum. Plocka lite och så. Måste få i ordning i min garderob ser ut som bara den.
Sen titta om jag ska beställa några kläder till mig.
Blir väl till att kolla på film senare finns inte så mycket annat och göra.



                           Fått av Anna♥

 
                                   Fått av min moster♥


                                Detta plus en sak till köpte jag i Karlstad


                                         Fått av min mamma♥


                         Dessa köpte jag i fredags


                              Fått av  Lena♥


Det kommer in flera bilder på allt Thindra fått under helgen men en del ligger i tvätten.
Är hur tacksam som helst för alla kläder man får.

 Jag är grymt kär i dig. Du gör mig lycklig och glad varje dag♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0