Blåsväder

Har inte lyft min rumpa och börja städa än. Men får bli alldeles strax för så kan det verkligen inte se ut, värsta som finns är att ha det så. Vill göra om på mitt rum. Möblerade om gjorde jag ju innan Thindra kom ut =) Så känns inte som det är det jag vill, utan göra lite störra förändringar. Eller kanske bara räcker med lite nya saker.
Har busat med Thindra hela morgonen, fast hon har sovit lite då och då emellanåt också.
Hon är en riktig busfia och flinar utav bara den när man busar med henne.
Tidigare idag när jag skulle gå ut och hämta posten så precis utanför dörren så stod det ett paket.
Det paketet jag hade väntat på från Go´boken fylld med en massa saker och böcker.
Va med en tygbok med en spegel i sånt som Thindra älskar. Att få spegla sig alltså.
Blir väl inte att jag tar go´boken varje månad men funderar faktiskt på varannan om det är roliga böcker och saker med vill säga. Köper då inge skitsaker.
Tycker det låter där ute i hallen. Där Thindra ligger i vagnen så ska gå dit och titta till henne.



                Så länge sen, bara några timmar gammal =)

Jag är så lycklig att du finns i mitt liv♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0