Kvällen är lång

Det blev allt en lång dag ute idag =) Men det är så himla skönt att kunna röra på sig.
Väldigt roligt och träffa Emma med för den delen, hon gör så man alltid blir på sånt toppen humör.
Emma klarade föresten körkortet igår. Så nu är hon ute och tutar och kör.
Va ute och handlade med pappa och broder tidigare idag så nu blir det grillat imorgon. Vet inte riktigt om vi skulle grilla korv sen, det vore ju inga fel precis.
Gott det va med morotskaka förut, den är så himla god på saffran och vitlök. De andra tog sig sallad men eftersom jag hade precis ätit innan jag kom ner till sunne så kändes det inte som en toppen idé precis att klämma i sig ännu mer.

Jag har verkligen bestämt mig helt och hållet nu att jag ska kämpa för att gå ner i vikt och nu ska det verkligen bli så.
För detta funkar inte längre, kommer inte bli mindre av att äta det jag känner för.
Utan nu ska det bli frukt och grönt ett tag framöver och ingen som helst dricka eller något sött överhuvudtaget.
Och två promenader per dag och lite annan träning. Så ska vi se att detta blir perfekt.
Jag känner inte igen mig själv längre i denna figuren jag har nu, har alltid varit smal. Visst inte överdrivet smal men liksom lagomt. Vill ner till den vikten igen.
Får ta och höra med moster om hon vill med ut och gå lite. Hon är alltid ute och rör på sig så vore roligt och ha någon att gå med. För nu har jag verkligen fått nog av att se ut så som jag gör.

Nu ska jag ta mig en dusch och göra en massa annat kul än och sitta här en fin kväll som denna.



       Min älskade dotter som gillar att ha fingrarna i munnen =)

Jag älskar dig så fruktansvärt mycket jag hoppas du förstår♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0