..

Dagen har gått jätte fort idag.
Sov jätte skönt i natt så imorse när jag vaknade va jag utvilad så ska verkligen inte klaga.
När jag vaknade i natt och tittade till Thindra så hade hon lagt sig med fötterna på huvudkudden, alltså gjort en vändning.
Så såg lite roligt ut, vet inte vad hon håller på med på nätterna. Hon rör sig alltid.
Hon ligger nu och sover i vagnen, så hon vaknar säkerligen snart och är hungrig.
Tittat på Rent hus. Kan bara inte förstå hur folk kan ha det så där hemma. Jag skulle aldrig klara av att ha så mycket saker och skit runt omkring mig. Visst jag har blivit sämre nu på och fixa och hålla på än innan jag fick barn. Men ording och reda är A och O.
Imorgon blir det till att städa och fixa i ordning både i rummet och i garderoben.
Va ute och gick med moster och Fabian idag, behövdes verkligen att komma ut lite. Det var jätte skönt att få komma ut och röra på sig. Har varit lite dålig med det på sistonde, vissa dagar tycker man de är jätte skoj och andra dagar mindre skoj. Men för min och Thindras skull ska vi gå ut och gå varje dag. Är jätte nyttigt med frisk luft och hon sover mycket bättre på dagarna. Så om det håller uppe imorgon så blir det en promenad även då. Kanske till och med ska införa två promenade per dag. Lite tråkigt på vårat dåliga väglag som vi har här utanför. Grus med andra ord. Barnvagnen rullar mycket lättare på asfalt. Håller tummarna på att det ska vara fint väder imorgon.

Nu sitter jag och tittar på riskförlossnigar som typ är slut nu . Väldigt bra program måste jag säga.



                                  Min sötnos sover =)

Känns så underbart med dig i mitt liv♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0