Tisdag

Är jätte trött så funderar faktiskt på att gå och lägga mig en stund, Thindra ligger och vilar i vagnen nu så man skulle egentligen passa på. Men har inte haft tid till att lägga mig än så länge så får bli snart.
Är väl trött efter helgen =) Hade jätte kul med Emma och Camilla.
Får ta och skriva mer om det sen för orkar inte just nu.
Snart är de torsdag och då blir det att åka tidigt till Karlstad ska bli jätte kul och komma iväg och handla massa kläder eller saker över huvudtaget för det behövs verkligen.
Mamma tog med kartonger hem från jobbet igår så nu ska jag plocka ur sånt jag inte kan ha eller som jag aldrig kommer använda ur garderoben. Känns onödigt att det bara ligger där och tar plats.
Fick se vad mycke saker som jag aldrig använder när jag letade kläder i lördags.
Plus att Thindras kläder som hon växt ur ska ner i en kartong. Sen måste jag rensa saker i hennes garderob för alla kläder får inte plats. Blir säkert en massa borta så det ser tomt ut så man får ångest för man har så lite kläder.
Idag vaknade Thindra vid 7 tiden och igår halv 11 fast då matade jag henne vid kvart i 6 också så.
Men hon sover oftast till 8-9 så är jätte skönt =) ska försöka gå och lägga mig tidigare varje dag för då har jag chansen till att sova ut och bli pigg som bara den. Gick och la mig tidigt igår eller innan 12 i alla fall.
Va ute och handlade med familjen igår och hälsade på moster en snabbis. Får åka dit en annan dag igen. Är roligt och träffa Fabian. Thindra och jag busade hela dagen igår. Hon är så rolig och har en massa ljud för sig, lät som hon skrek till igår. Hoppas på att Emma kommer hem från Torsby idag så man kan umgås lite med henne.
Sen funderar jag på att åka och hälsa på Bruttan någon dag om hon har tid =) Så får väl se vad det blir mer än Karlstad denna vecka.
Nästa vecka ska jag iväg och köra folkrace Lördag och Söndag. Så blir mycke folkrace. Men ska bli jätte kul och få köra. Blir inte så ofta längre att man kör men ska bli bättre på att köra mer så man får blir mer träning.
Har pratat med pappa så till helgen ska Emma med och "träna" med folkracebilen, hon tycker det ska bli roligt att få pröva. Varit med så länge utan att provkört en enda gång, så nu är det att dax att hon ska få köra.
Längtar till sommaren då det är en massa folkrace och särskilt Motala.
Rallycross i Höljes snart också det ska bli jätte kul, har längtat dit sen förra året vi var där.
Jag älskar sommaren, typiskt nog går sommaren så fort. Och Thindra blir en stor tjej=)

Hon har växt en massa nu på senare tid, hon är ingen liten plutt längre. Känns som tiden går snabbare än vad man egentligen vill att den ska göra. Men samtidigt är det skönt att det går framåt och inte bakåt. Hon gillar att leka mer och kan ligga längre stunder i gymmet och leka själv även fast man är där och pratar och busar med henne.
Finns inge roligare än att leka med mitt busfrö, hon bara ler hela tiden.
Så glad att jag fått en underbart snäll och go dotter. Inte många gånger hon är arg utan alltid humöret på topp.









Du betyder allt för mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0