Tisdag

Vilket vackert väder det är ute, så när Lillan vaknat och hon ätit så blir det långpromenad.
Vi sov till klockan va 7 idag sen är de full rulle på lilla Thindra som ska äta halva morgonen, men nu sover hon.
Tar tid innan hon somnar måste jag säga, känns lite drygt när man själv är jätte trött.
Men som sagt sova hinner man med senare i livet eller i eftermiddag.
Är så himla sugen på att göra en smoothie i våran nya mixer. Så det får de bli sen.
Tänkte jag skulle titta efter lita recept till andra smoothies än den med hallon och banan.
Ska föresten baka Kladdkaka sen efter jag varit ute och gått om lillan fortfarande sover.

Gårdagen bjöd jag familjen på pizza och det verkade de gilla. Efter detta så får det vara slut på den onyttiga maten, tyckte de smakade konstigt av pizzan när jag åt igår. Så de är perfeket att de inte smakade gott för då blir man lite off att inte äta det igen på länge. Så nu ska jag ta tag i det hela. För vill verkligen gå ner i vikt.

Nej nu ska jag ta och gå ut och hämta posten, se om man fått något brev.


Kommentarer
Postat av: Wik

Älskar denna Söta ungen =) och dej med gumman <3

2009-04-05 @ 12:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0