Vilket underbart väder!

Thindra sover så skönt nu så men det tar lite tid innan hon somnar =) Hon vill vara vaken på morgen, men nu ska hon snart ha mat. Pappa och jag var förut och tittade på när min broder spelade basket o hans lag vann=) Kul när de går bra.
Tittade just färdigt på filmen Rambo som är från 08:a den va faktiskt väldigt bra tycker jag, brukar inte gilla krigsfilmer men denna gillade jag. Kanske får ta och kolla på några mer såna filmer någon gång framöver när tiden finns.
Igår tittade jag på hostel 2 som gick på tv1000 den va faktiskt helt okej men har sett den förut och somnade innan den va slut . När jag vaknade i natt så undrade jag vem det var som hade bytt tvkanal, så imorse berättade pappa att när han hade gått upp för att ge våran Chinchilla  mat  att det hade stönat för fullt på tvn . Som säkert alla vet så är de vuxet "barnprogram" efter 12 på tv1000. Snacka om pinsamt.
Känner mig mycke piggare i kroppen idag än jag gjorde igår så hoppas förkyllningen släppt och att jag inte får tillbaka det på mycke länge.  Gud vilket fint väder det är =) Solen skiner förfullt och förhoppningsvis så är våren på väg.
Bort med all snö och kom inte tillbaka förän när jag fyller år. Vill att sommaren ska vara här så att man kan sola och bli brun och slippa klä sig så man ser ut som en michelingubbe.
Har skrivit på papparena vid familjerätten idag också så nu är det klart.
Nu blir det till att plocka iordning här lite innan mamma kommer hem för då ska vi ut och handla.


Kommentarer
Postat av: s

vad tänkte din pappa då igentligen haha :)

2009-03-18 @ 15:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0