Fredag

Stackars lilla Thindra som ska behöva låta så i luftrören och näsan. Hon spyr upp lite ibland och det är inte roligt när mina bröst vajsar sig . Allt på en gång känns det som , men så brukar de vara när man alltid har otur.
Vet inte riktigt vad jag ska göra för det ska bli bättre så det känns skönt att vi ska till Bvc idag för då kan jag passa på och fråga henne. Har lite panik för det känns inte som amingen räcker till, men har börjat med och pumpa ur endel och ge henne på flaska . Fast först får hon bröstet och sen pumpar jag.
Amning är verkligen underbart att man kan ha en sån närhet och trygghet till sitt barn. Men jag måste säga det att ibland någon kväll har jag kännt mig helt slut . Trött och grinig det vill man inte ska gå ut över någon . Utan då har min mamma ställt upp och gett henne ersättning och jag har kunnat vila. Bara någon timme gör så mycket för kroppen.  


Får nog ta och göra mig frukost nu så jag hinner äta innan hon vaknar =) Får se vad det blir att göra under helgen .
 Idag kommer Moster, Stefan och Fabian hem från Thailand =) Är så grymt avundsjuk på att de fått varit i ett så varmt land undertiden vi fått suttit i kalla sverige. Får bli en utomlandssemester näst år tror jag, då Thindra är lite större.
Tar och skriver mera sen när vi kommit hem från Bm.

Hoppas snart på att jag får ett svar för det är det enda som går runt i mitt huvud♥





                                           Mammas älskling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0