Helg

Nu är de äntligen fredag, men jag har inte ett dugg planerat att göra denna helg så det känns inge kul att de är helg på ett visst sätt men gött på ett annat. Funderar på vad man ska göra under helgen. Thindra är ett riktigt matvrak måste jag säga hon vill ha mat ofta och det ska va mycke. Men de är bara bra att hon växer=)
Igår när vi var till Bvc hade hon gått upp från 4255g till 4610g, hon har alltså gått upp 355g på 6 dagar. Så det är verkligen inte dåligt. Även växt på längden 1.3cm . Det gör forfarande grymt ont i min bröstvårta och nu är det ett större sår än någonsin. Hoppas snart det läker men de blöder direkt jag pumpar. Tror att Emma ska komma hit sen och hälsa på så vi får väl se vad vi hittar på . Ska även ut och handla idag och sen blir de Tacos.
Får ta och lägga in lite bilder sen =) men nu ska jag ta och dra mig har lite annat och göra ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0