En sjukling

Känner mig inte riktigt pigg utan känner mig febrig men går väl över någon gång förhoppningsvis.
Huvudsaken är att inte min sötnöt blir sjuk =) Hon ligger och sover så sött nu ska väl snart ha mat skulle jag tro.
Thindra har börjat vara vaken mycke mer, hon sover inte många timmar på dagarna. Så jag försöker sova länge på morgonen då mamma har varit hemma nu. Men imorgon jobbar hon men då ska vi ändå till familjerätten och skriva på papper. Känns skönt att få det klart. Hoppas moster kommer med Babyisittern snart så Thindra kan sitta där i nu när hon är vaken så ofta. Hon är jätte nyfiken och vill se allt. Kanske därför hon inte vill sova för hon är rädd att hon missar något.
Gud va mysigt det är när hon ligger på armen min och sover.
På fredag kommer barnbidraget känns lite vuxet att få det, tyckte inte det va längesedan man fick det själv =)
Fint väder är det ute nu känns gött när det inte snöar längre. Hoppas våren snart är här så man kan sätta på sig andra ytterkläder. Vill köpa mig nya skor, men hittar aldrig några.
Idag är Thindra 5 veckor, va tiden går snabbt . Dagarna bara rinner iväg och hon växer som bara den.
 Till veckan ska vi på läkarbesök =) då de kollar lilla thindra .
Får ta och skriva mera senare för nu är de dax för mat.


Världens sötaste unge ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0