En evig längtan

Jag har glömt bort att lägga in bild på klädena jag köpte till Thindra förra veckan när vi var i Karlstad.
Vet inte vad jag är sugen på och äta men sitter här och är skapligt hungrig, funderar på att skicka ner pappa och köpa något gött. Eller så väntar jag tills Thindra har ätit när hon vaknat och åker ner med pappa.
Hon åt jätte bra förut men somnade direkt hon ätit klart =) Blev väl helt slut av allt de goda. Sen har hon inte sovit så långa stunder på ett tag så hon vilar väl upp sig.
Har anmält mig till Karlstad den 25 april tror jag att det va. Så äntligen får jag åka folkrace, tror ingen förstår hur mycket jag längtat. Är så grymt gassugen så det finns bara inte, har inte åkt sen höljes i augusti så är ett bra tag sedan.
Vill skruva fast de är lite svårt nu när man har en liten och ammar den. Thindra går alltid i första hand va det än är.
Men till sommaren kan jag börja skruva igen.






Kommentarer
Postat av: s

haha du skruva :) ska jag stå där med filmkamran om du gör det hehe :D

2009-03-17 @ 16:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0