Kärlek övervinner allt!

Idag har jag och Thindra varit på besök i sunne och gjort lite saker =)  Gick jätte bra, hon sov som en stock när vi var där så det gick jätte bra att göra det. Va och käkade på Sibylla idag hade ingen lust till att åka hem och äta något hemma . Jag åt när mamma kom hem , hon gjorde våfflor med grädde . Va väldigt gott . Känns skönt att om 3 veckor vet man precis hur det ligger till. Hoppas jag iaf . Då ni är de svar på tal som gäller och inge mera töl. Det ska bli himla skönt och slippa höra allt . I natt sov Thindra jätte bra tycker jag bara vaken vid 03.20 och åt i 45 minuter och sov tills 8. Så jag är nöjd med hennes sov vanor som hon har nu, hoppas det håller i sig. Nu sitter hon hos sin morfar och tittar runt ,ska snart bada henne .  Hon har börjat varit vaken längre stunder nu under dagarn.
  Imorgon är de Bvc som gäller Thindras mormor min mamma ska bli med oss dit.
Ska nog passa på och lägga mig nu när Thindra somnat så blir man lite piggare.
Jag vill ha nya vårkläder, det skulle verklige få mig och känna mig pigg =) Vill att snön ska försvinna är bara slask nu.
Är väldigt sugen på att köpa mig en svart skinnjacka även om jag redan har en brun, men jag tycker de är så grymt snyggt med svart. Får se hur jag gör, är expert på att köpa jackor.



En nybadad Thindra



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0