God morgon

Idag är Thindra 3 veckor=) Fan va tiden går snabbt . Sitter och tittar på henne nu när hon ligger i sängen och sover. Hon får se till att vakna snart så hon får äta lite. Vet inte vad det blivit med mig men jag är rädd för hon är hungrig när hon ätit klart =/ mår dåligt utav det. Jag hoppas verkligen ja får bekräftelse på att hon gått upp på torsdag så man vet att allt är bra .. Ska till Bvc på torsdag vid 10 . Sist vi var där hade hon gått upp från 3600g till 3800g. Så man kan alltid hoppas att det stigit till över 4000g. Det skulle vara underbart skönt att få veta att de verkligen går bra .. Idag kanske vi får besök från torsby =) får se om Thindra är piggelin annars blir de bara jobbigt för henne och då blir hon gnällig.
Vill att de ska släppa i näsan helt för henne.
Det är nog första gången på länge jag får sova till 9 tror inte ens jag kommer ihåg när jag gjorde det sist =)
Får se vad som händer annars under dagen idag. Vi tar dagen som den kommer =) men kanske ska ta och åka på besöksrunda .

Igår fick jag världens konstigaste samtal eller det kändes som det för mig . Jag förstår ingenting för tillfället, varför de är sånt himla snack om det att till och med hans syster ringer och frågar. Då är de väldigt illa ska jag lova, kan inte folk bara sluta prata om det och ta upp något annat . För det är verkligen inte sant !!


♥Älskar min Thindra så obeskrivligt mycket♥


Kommentarer
Postat av: Anitra

vaaa söööt!

2009-03-03 @ 21:03:23
URL: http://anitra.blogg.se/
Postat av: Wik

Finns alltid här för dej gumman när det är något <3

2009-03-04 @ 13:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0