Torsdag

Ibland är de faktiskt skönt med egentid och samla mera krafter till allt. Passar på och tar igen mig nu när hon sover här bredvid mig. Så söt så. Funderar på att ta en promenad sen med Thindra för måste verkligen ut och röra på mig och sen är de så himla fint väder. Ska nog fråga mamma när hon slutat om hon vill med ut och gå en stund, får börja göra det varje dag har jag tänkt. För det är nyttigt för Thindra och få frisk luft också. Jag vill verkligen gå ner mer i vikt nu, känner faktiskt lite panik över att jag inte gått ner allt jag gick upp under graviditeten än. Fast det kanske tar tid att gå ner ?
Jag har faktiskt ingen aning . Men en sak som är säkert så här vill jag inte se ut till sommaren för då kommer inte jag visa mig i bikini. Bristningar är inget jag bryr mig ett skit om men "kärlekshandtagen".
Mår inte precis bra utav att se det, kanske va för att jag absolut inte såg ut så här innan. Jag vill inte längre gå i mysbyxor vill kunna sätta på mig jeans, känns inte uppklätt och gå i mysbyxor när man ska någon vägen.
Så när jag slutat amma så är de bantning och hårdträning som gäller.
Förut när jag satt och pumpade ur mjölk så började de blöda som fan, har ett litet sår sen ett par dagar tillbaka vid bröstvårtan på den sidan. Kändes lite läskigt men ska faktiskt höra med hon på Bvc vad jag ska göra nu.
Är nog ingen idé att pumpa mer den närmaste timmen så de blöder mer.
Ska till Bvc vid 14.30 men funderar faktiskt på om jag ska göra mig i ordning nu, för man vet aldrig hur Thindra är sen.
Mamma slutar jobba vid 3 så hon ville jag skulle komma upp och visa Thindra för sina arbetskamrater.
 Idag fyller min mormor år så vi ska dit och gratta henne i eftermiddag någon gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0