Bvc

Hon har faktiskt sovit rätt bra inatt, jag fick möjlighet till att gå och lägga mig tidigt igår också =) och vaknade ammade sen fortsatte sova . Kändes faktiskt väldigt bra. Man är tvungen vila lite extra ibland för att orka med alla dagar.
Är mer krävande än man tror , man tar alltid så lätt på allt.
Va till Bvc vid 10 tiden idag och hon hade gått upp hela 230g så nu väger hon 4030g känns skönt att få det bekräftat att hon stiger i vikt . Så nu är jag så nöjda så. Och hon har blivit stor nu är hon 53cm lång så 1 cm längre än sist vi var där . Kul att det går framåt. Tror föresten att jag måste ner och handla lite blöjor såg att det nästan va slut både i skötväskan och uppe vid skötbordet. Får ta och skriva mera senare .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0