This Is The Life

Helgen är över och nu är de måndag.
Har ont i halsen igen, fattar inte hur jag kan få det hela tiden. Vill inte vara sjuk.
Funderar faktiskt på att ta ett promenad sen med Thindra i vagnen, för jag behöver röra på mig annars går jag aldrig ner det där som jag vill. Går inte träna något här jag sitter nu.
Får sluta med alla onyttigheter och börja äta nyttigt.
Imorse tog mamma Thindra så jag kunde sova till halv 12 typ fast va vaken vid 7 till halv 9. Men det var så skönt att kunna få sova ut för en gång skull eller jag kunde ha sovit längre om inte mamma väckt mig.
Ibland sover jag faktiskt med Thindra på armen finns inge mysigare än och känna hennes närhet och det tycker hon med är gött för hon sover väldigt bra. Hon är lite rolig denna damen för när jag tänker smyga iväg till toan på morgonen så vaknar hon och börjar skrika som bara den. När man kommer tillbaka så är hon lugn. Mamma ringde och bokade om tandläkartiden till mig förut fick fan inte för än i maj, känns inge roligt för vill få bort tandställningen någon gång. Vill inte gå med den hela livet.

Känns faktiskt lite hemskt för jag minns inte så mycke av förlossningen. Fast kanske ska vara nöjd för det och slippa komma ihåg smärtorna. Imorgon blir Thindra 5 veckor, tiden går fruktansvärt fort fattar inte vart dagarna tar vägen.
Förut när man va gravid ville man att tiden skulle gå fort men nu vill man inte de ska gå lika fort för de dröjer inte innan hon är 1 år. Fast vill att det ska bli sommar och sol för jag hatar detta väder.

Jag har suttit och funderat på en sak. Fattar inte de som kan skada sina spädbarn/barn. Hur kan man ens komma på tanken, ett litet oskyldigt barn som inte kan säga till vad som är fel. Jag blir så arg att bara tänka på det, den har inte bett om att bli född. Orkar man inte med sig själv så ska inte barnet få ut för det för det finns hjälp att få.


Nej, nu blir det duschen för Thindra vaknar väl säkert snart.




Kommentarer
Postat av: Din brutta

Åh hon är så söt :) Ni får komma upp t Torsby någon dag snart nu:) eller om ja kommer t sunne någon dag, ska dit på freda iaf :) <3

2009-03-17 @ 10:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0