Fislisa

Gud vilket underbart fint väder det är ute =) Verkligen vår väder, synd bara att det är snö kvar ute .
Ska ta mig en tur med barnvagnen sen efter Thindra har ätit . Både hon och jag behöver frisk luft.
Jag är skapligt trött varit vaken sen 5 eftersom Thindra ville vara vaken men nu äntligen sover hon så då får man passa på och göra lite saker. Får ta och vila mig ikväll istället. Mamma fyller år idag så det kommer lite folk hit sen.
Vi provsmakade tårtan igår som mamma gjorde =) va supergod. Kommer dock inte ihåg vad den heter.
Jag är så grymt trött på kläderna jag har här hemma så de finns inte. Men har ingen större lust och köpa en helt ny garderob med kläder heller. Tror det är för att jag har bara ett par jeans som passar mig för tillfället och jag är en jeansmänniska. Kanske kan inför skaffa lite till helgen när vi ska till Karlstad.
Ska på Barnmässa där på lördag så efter det blir det bergvik och Ikea. Fan va jag längtar.
Hoppas inte Thindra är på lika dåligt humör som hon var sist vi var till Karlstad, man får lite panik .
Ne nu får jag ta och titta till Thindra , hör ända hit att hon ligger och fiser . Min lilla Fislisa =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0