...

Gud va underbart det är att ha lilla Thindra här =) Så go och snäll . Hon har väl sitt humör också en bestämd tjej när hon inte får som hon vill . Roligt att hon börjar fästa blicken och vara mer vaken på dagarna.
Måste ta och köpa en Babysitter till henne så hon kan sitta och titta och få vara med lite mer .  Tänkte jag skulle höra med moster om hon har sin kvar som Fabian använde . Bättre och köpa den fina saken =)  Men de är i Thailand nu och kommer hem nästa fredag så jag får väl höra med dem då . Redan på tisdag är Thindra 1 månad, hur snabbt kan tiden gå egentligen . Jag tyckte inte de var längesen jag låg på förlossningen. Nu ska jag ta och väcka henne för hon måste verkligen äta nu. Ska hinna byta blöjor också.  Måste än en gång säga jag vill ha en ny vårig garderob.
På lördag ska våran familj till farfar som har fyllt år och äta smörgåstårta.

Grattis Bruttan min till körkortet =) Visst ja väl att du skulle klara .



Bara några timmar gammal min sötnos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0