Inköp

Fan va roligt det va och träffa er, känns som det var år och dagar sedan. Finns endel att prata om men hinner aldrig prata om allt. Gött va det med pizza.
Jag och Anna gick och handlade lite till lillan på Lindex. En filt och haklappar och en pyjamas . Fast i strl 62 . Tror inte jag har en enda i den strl att ha sedan så bra att jag hittade någon som jag gillade . Kände lite pojkig i färgen men vad spelar det för roll. Allt ska inte vara rosa bara för att de är en tjej. Lite roligt är de faktiskt när folk frågar om det är en tjej eller en kille. Visst är de väl svårt att se, men en lite dum fråga. Min lillbrutta är väldigt bestämd det märktes förut. Ingenting dög åt henne, vissa dagar visar hon det mer än andra. Ska ta och göra chokladpudding och grädde nu.



Thindra är verkligen mitt allt. Hon lyser upp min dag.




                                  Ligger och sover på min arm


Kommentarer
Postat av: ....

Gud va oerhört fina ni är ihop=) <3<3<3

2009-03-08 @ 07:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0