Tiden går för fort..

Har inte hunnit skriva här så mycket under helgen. Har haft mycke annat och göra.
I lördags va vi först på Barnmässan och tittade runt. Fick lite saker sen handlade jag lite sommarkläder till Thindra också. Det va hur mycke folk som helst där, lite trångt att gå med barnvagn måste jag säga, eftersom typ alla andra ocks hade det. Efter det drog vi vidare till Bergvik där de fick bli mat och sen handla kläder=)
Äntligen fick jag på mig ett par jeans blev så överlycklig. Så nu kommer jag kunna ha på mig jeans igen känns helt underbart att kunna va normal igen. Om man får säga så. Va där tills det stängde sen drog vi vidare till Ikea där jag handlade lite saker som jag visste behövdes. Vi var hemma vid halv 10 om jag inte kommer ihåg fel. Snacka om att jag va trött i hela kroppen efter en hel dag i affärer. Tror Thindra va lika trött med, hon sov som en stock den natten, fast hon vaknade en gång vid 5 sen sov hon till halv 10. Så jag klagar verkligen inte på hennes sovrutiner.
Hon äter väldigt bra på nätterna så hon blir mätt och belåten och somnar om.

Igår blev de en lugn dag. Fick föresten sova till halv 12 då mamma hade varit och hämtat Thindra när hon vaknade.
Snacka om att jag va trött och sov djupt när jag inte märker att Thindra vaknat. Va och handlade till Ica och gjorde äppelpaj eller rättare sagt mamma gjorde. 

Min jävla telefon har gått sönder =/ den sätter på sig och av sig hela tiden och vibbrerar.
Vilken skit telefon så nu är de bara till att lämna in den och få tillbaka den nästa år eller något liknande för så segt är det när man lämnar in saker på lagning på expert. Är väl inte mycke annat och göra eftersom den inte fungerar.
Så ska väl åka ner med Pappa och Thindra senare idag och få det fixat.
Nu tror jag nästan jag ska ta och sminka mig och fråga pappa om vi ska passa på och åka nu när mamma är hemma.






 Min Underbarar dotter♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0