Kalas..

Äntligen börjar snön tina bort och gräsmattan komma fram. Men den är dock inte så himla grön snarare lite brun.
Jag vill ha vår och att träden ska vara gröna och fåglarna kvittra.
Har varit så duktig och bakat kladdkaka idag, så förut blev det kladdkaka och grädde. Smakade hur gott som helst så kan lova att de gick ner lätt. Finns fortfarande lite kvar så blir till fika en gång till. Fast tror det får bli imorgon är så himla mätt.
Thindra har för det mesta sovit idag så får väl se hur hon är i natt nu när hon sovit så bra.
Men förhoppningsvis vaknar hon bara en gång på natten som hon brukar. Hoppas inte jag är lika trött som jag var i natt när jag hade röda ögon och satt och halv sov. Kändes fruktansvärt hemskt. Men lilla Thindra va jätte trött hon med så hon somnade så fort hon ätit. 
Har börjat funderat på dop om jag ska ha det och isf när. Får ta och disskutera det lite här hemma.
Ne nu tror jag närmare bestämt att den lilla vaknat så nu ska hon få tutte.


Föresten Grattis Emma på 20-års dagen. Ännu ett år äldre=) Hoppas du haft en jätte bra dag.
Älskar dig gumman. Och snart är sommaren här och motala där denna bild är tagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0