Städtanten..

Skönt nu har jag städat mitt rum, fast är inte riktigt klar men är en bra början . Har inte haft så mycke tid till att städa nu när de kommit en liten. Full rulle hela dagarna måste jag säga . Natten va faktiskt väldigt skön , hon somnade vid 12 tiden sen vaken vid 4 och fick puppe sen vid 8 så ska vara nöjd . Även om jag inte är utvilad, ska väl ta och vila lite senare om det finns tid till det. Va även ute och handlade förut med familjen. Köpte mig en ny vinterjacka =) eftersom min hade gått sönder i blixtlåset . Skulle in och kolla efter skor men ut kommer jag med en jacka, får kolla efter skor någon annan dag. För jag kan aldrig bestämma mig när det gäller skor . Har en hög med skor som jag köpt och knappt använt vilket jag nu tycker är väldigt onödigt. Får väl tänka att de kanske kommer till användnig någon gång framtiden, för fötterna lär inte växa mer. Får lägga ut bilder på allt de jag inhandlat under veckan sen också om jag nu får in bilderna på datorn.

Jag tror inte jag fattat riktigt ännu hur de är, kommer nog ta sin lilla tid att smälta allt. Menar inget negativt men jag trodde de inte det kunde vara så till en början fast nu va det så. Känns så skönt att ha fått ett svar och slippa gå runt och fundera. 
nej nu ska jag ta och lägga mig och titta på hockeyn innan
Lill Gisen vaknar och är hungrig . Ska nog göra kladdkaka sen och ha till Melodifestivalen. Mamma skulle göra hemgjordpizza ikväll. Mums




Kommentarer
Postat av: Anonym

sa ju att du behövde nya skor haha ;D

2009-03-14 @ 17:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0