Fy fan

Det snöade idag finns det något mer deprimerande än det . Jag som verkligen vill ha vår nu =)
Thindra har sovit jätte dåligt idag, bara nu som hon sovit en stund. Annars har det bara varit små korta stunder och sen tuttat en stud och sovit vart annat. Men hoppas hon snart vaknar till så det blir samma tider som igår .
I natt sov hon mellan 00-05.20 så jag är jätte nöjd med att få sova så länge. Har haft Thindra sovande på armen nära mig, då har hon sovit jätte bra =)
Sitter och tittar på Sveriges värsta bilförare är ju skit roligt . De körde folkrace idag. Snacka om att man är grymt sugen på att köra =) Har anmält mig till karlstad i April, det är redan mitten på mars så det går fort. Det är något konstigt med min kamera så funkar inte att lägga in bilder på datorn. För de funkar verkligen inte att lägga in . Står fel så stänger den av sig .
Gud va sugen jag är på att gå ut och ta mig ett kalas . Trodde nog aldrig de fanns ett sånt här sug efter att ta sig ett kalas.
Så måste nog ta och göra det inom snar framtid, fan va jag tänker på mig själv nu . Men man måste kunna ha lite egentid ibland också. Känns inte som något större vuxentänkande här inte, men man är fortfarande ung.


Imorgon ska vi till Bvc vid 13-tiden hoppas de forfarande går bra uppåt i vikt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0