Det går bara inte sova nu...

Vilken dag det varit. Inte för det har hänt så värst mycket, men snacka om värme.
Låg kanske 20 min i solen och visst fick jag färg med detsamma. Inte så jätte snygg bränna men färg får jag i alla fall.
Har badat en del i poolen idag, gud va skönt det va.
Trodde aldrig det skulle vara så varmt i en pool men det blev hela 30 grader så nu ska man verkligen inte säga att de är kallt. Imorgon ska jag ringa om klipptid eller om jag ska åka ner till sunne och fixa det. Men fixas ska det, hoppas få tid innan helgen. Annars går jag inte till den jag brukar utan tar någon annan.
För mitt hår känns så slitet, brukar bli det när man badar på sommaren. Älskar mitt långa hår, men nu åker det av.
Ibland funderar jag faktiskt på att bli blond igen, men usch vilket jobb innan det blir blont och va slitet det ska vara.
Ska fixa med saaben imorgon, pappa va och hämta en till idag som vi ska ta allt av. Så detta kommer bli perfekt.
Det är bara det att pappa måste fixa sin, så då får man ta saker i egna händer. Ska bli enormt kul och se vart detta slutar.
Får även passa på och sola och bada. Imorgon får vi fint besök också =)♥
Plus att jag och Emma skulle ner och bada.
Så morgondagen är full av saker som måste göras.

Min dotter är det bästa som hänt mig. Går inte beskriva med ord vilken lycka det är att varje dag vakna upp i närheten av Thindra. Har hittat meningen med livet. Det hittar man när man får barn. Att få uppfostra dem och se när de växer upp.
Gud vilken lycka♥


                            Gullunge.

Ni två betyder mest för mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0