Tisdag

Uppe med tuppen va jag imorse. Även om inte Thindra hade vaknat så visste jag ju att hon skulle göra det vilken minut som helst. Så passade på att fixa i ordning mat åt henne och när hon vaknade tog jag med henne ner till babygymmet så hon fick leka lite först. Har redan hunnit med och handlat också. Blöjor och mat till Thindra. Allt sånt som man måste ha.
Sån tur va mamma uppe imorse så jag kunde åka och handla, så när jag kom hem sov lilla Thindra.
Är faktiskt skapligt fint väder just nu, fast inte så värst varmt men klockan är inte så mycket än så blir säkert annorlunda under dagen. Hoppas på bra väder nu framöver så man kan få sig mera färg. Funderar försten på att åka ner och sola solarium sen ikväll. Men får se hur jag har med tid och sen vad jag gör ikväll.
Har dock inge planerat än ikväll men man vet aldrig.
Hade tänkt ta med mig Thindra ut sen och fixa med den bilen vi ska bygga. Funderar på att ha den i Motala, så de blir nog det.

Motorn i bilen vi hade under helgen är totalt slut så inge roligt att åka med den. Så kan säga så mycket som så här jag är enormt missnöjd på min körning och bilen. Men får se till att träna lite kanske.
Allt gick liksom skit, visst sista heatet kunde ha slutat väldigt bra men så blev det inte. För de va en viss person som körde bort min finalplats. Visst jag hade inte blivit nöjd med att åka den finalen men de är i alla fall final.
Det sura va ju att de hade räckt med att jag kommit 3 för finalplats men eftersom bilen surat igen och inte ville mer. Så blev jag stående där jag stod.
Så får ta och köra någon mer tävling snart, hade tänkte mig redan till helgen men orkar inte med det.
För nu ska jag skaffa mig en massa rutin så ska vi se att detta blir toppen.

Nej nu ska jag ta och äta frukost och busa med mitt busfrö =)



 

Älskar dig något så enormt♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0