Glassigt

Sitter och tittar efter kläder på nätet som jag ska klicka hem idag. Och hoppas på att jag hinner få dom nu i slutet av veckan. Fast det tror jag dock inte, fast man kan alltid hoppas. Vill så gärna ha det med till Charlottenberg när vi ska dit på Fredag. Få känna sig lite sommar fin när de är sånt här toppen väder.
Hoppas det blir så här bra väder nu framöver.
Ska hinna med en massa saker idag. Handla, klippa gräset,städa och sen på massage.
Det är verkligen behövligt för min stackars rygg, jag vet inte vad jag gjort med den men något fel är det på den.
Thindra ligger och sover i vagnen nu. Hon har fått en massa utslag på armarna, funderar på om det är värmeutslag är inte riktigt säker. Fast kan vara samma prickar som hon har på benen och magen också.
Skönt för nu är mamma hemma en hel vecka så man kan göra mycket saker tillsammans.
Tror föresten vi ska åka hämta en sån där massagesak till och ha i stolen imorgon i Karlstad, så nu blir det ännu en tur dit. Fast jag ska då inte handla något imorgon det blir alldeles för mycket, vi ska ju va i Charlottenberg hela helgen så då blir det till köpcentrumet de har där. Där blir det säkert att man köper något
Nu ska jag ta och gå ut och klippa gräsmattan. Hoppas på och få lite färg.




Du tillhör mig och mitt liv♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0