Måndag kväll...

Ny vecka och nya saker som ska fixas. Så imorgon ska jag ta med mig min broder ut och fixa med saaben.
Ska bli skönt att få något gjort så jag får köra med den i Motala.
Äntligen ska jag få köra en annan bil än vad jag brukar köra, ska bli riktigt roligt.
Fast än jag gillar mig andra bil väldigt mycket också. Känner ju till den så bra.
Undrar vad det ska bli till midsommar? Jag vill hitta på något, inte sitta hemma. Man kan alltid hoppas att någon hör av sig och vill göra något. Eller att moster och de kommer. Vore väldigt roligt.
Jag va föresten nere till sunne och köpte mig foundation idag , sån tur att lindex finns så jag hittade den jag ville ha.
Nog för jag vågar visa mig ute utan foundation men man känner sig så mycket finare tycker jag i alla fall.
Va även till Sunne Basaren(Lekia) där sofia jobbar så pratade lite med henne och som vanligt börjar Thindra skrika när hon kommer in i såna affärer. Men de löste sig till slut. Så innan jag kom ut där ifrån hade jag fått med mig ett 8pack med matskålar och 2 skedar. Precis sånt jag behöver så blev inga onödiga inköp.
Idag har jag föresten börjat skriva i Första år boken, så nu måste jag beställa bilder.
Har precis tryckt i mig varmasmörgåsar, va gott det va. Nu dröjer det inte innan jag ska lägga mig är jätte trött.

Jag vet inte riktigt vad det blivit med mig men jag är så himla yr jämt, känns som jag ska svimma ibland ?
Hemskt är det när man kör bil och man bara känner hur yr man blir. Har ingen aning vad det kan vara.
Blir nog till att ta järntabletter och se om det blir bättre.


Jag saknar dig alltid när jag inte är i din närhet



                                    Sötnosen Thindra...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0