Onsdag kväll..

Jag har bara inte haft ork eller tid till att sitta här. Har haft fullt upp med Thindra och en massa andra saker.
Men nu äntligen kunde jag sätta mig till ro och skriva av mig lite.
Trist väder det har gått och blivit då, fy satan vad jag hatar det. Blåsigt och regn, ingen större hit i början på Juni.
Redan juni också för den delen, det kan jag inte riktigt fatta. Vart tog maj vägen. Den har gått hur snabbt som helst, men jag klagar inte för nu kommer värmen och allt.
Men min lilla brud är inte längre liten =) Hon har att blivit en stor tjej. Alldeles snart 4 månader och får börja lite smått med mat. Kommer nog bli konstigt för henne till att börja med, är ju inte van att få mat på ett sånt vis.
Hennes utslag har börjat gå bort så jag tror nog det va värmeutslag. Skönt att det har lagt sig i alla fall.
Har haft henne inne istället när de varit bra väder och det gillar hon. Mitt lilla busfrö ligger inte längre kvar i gymet när man lägger henne där utan är mitt ute på golvet. Hon måste tycka man är dum när man bär henne tillbaka när hon kommit en bra bit på väg. Men sån himla tur att hon inte ålar sig på magen än, utan håller sig till ryggen.
Tänk dig att 4 månader snart gått, ja kan liksom inte förstå vart all tid tagit vägen. Och snart sommaren här som alltid går så fort.
På fredag åker vi som sagt till Charlottenberg och ska vara där hela helgen.
Blir folkrace för hela slanten. Pappa har varit ute och fixat klart bilen, kände det va lite dålig stil av mig och inte hjälpa till.
Så hoppas på att jag kan hjälpa till imorgon istället.
Har hållt på och städat endel igår och idag. Det tar alltid tid när man ska hålla på och rensa . Äntligen klar.
Skönt för nu vet man vad man behöver köpa Thindra också. Sen vill jag även själv ha lite mer till mig själv.
Men får väl bli framöver har köpt en del redan. Så får lugna mig lite med mitt kära köpbehov.
Har bakat kärleksmums idag så tänkte ta mig en bit snart. Ska bli hur gott om helst =) .

Så morgondagen består mycket utav att packa sånt jag vet jag ska ha med till Charlottenberg. Skönt att ha det gjort innan det blir Fredag och klockan är 1 då vi ska åka. Nu för tiden har jag ju inte bara mig själv att packa åt utan en liten också.
Ska bli mysigt att komma iväg i den nya husbilen och komma bort lite från dessa väggarna.
Nu ska jag ta och duscha och äta något sen sova kanske titta på någon film om jag inte somnar direkt jag lägger mig.



Jag älskar dig så himla mycket♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0