Skön dag...

Jag har varit grymt dålig på att skriva här . Men hur bra väder har det inte varit och är fortfarande för den delen.
Är 20 grader ute nu, hoppas detta håller i sig. Så man kan bli som en pepparkaka.
Har varit ute vid poolen som mamma och pappa köpte under veckan. Mamma fick något ryck och ville ha sig en pool.
Vattnet är drygt 25 grader så det är alldeles perfekt tycker jag. Fast har inte ännu doppat mig, men hoppas på att kunna göra det imorgon. På onsdag stod det i tidningen att det skulle bli 31 grader. Fy fasiken va varmt det kommer bli då. Men då ska jag ligga och pressa i solen. Igår den 27 fyllde pappa 45 år så kom folk hit och firade honom.
Så nu är han ännu ett år äldre, längtar som bara den tills jag fyller år. Men december är inte än på väldigt länge känns det som. Pappa blev jätte nöjd med min och mammas present, va jätte kul och höra.
Thindra prövade gåstolen idag, såg väldigt roligt ut när det fick baklänges. Fast hon ska inte få sitta där på ett bra tag igen. Men ville se om hon nådde ner och det gjorde hon.
Va föresten ner och vägder henne igår. Eftersom jag inte kommer få en tid vid bvc på jätte länge. Eller blir väl när hon är 5 månader så är inte så jätte länge kvar. Hon vägde 7540g så hon har gått upp en hel del sen sist.
Undrar på hur lång hon blivit, för hon ser verkligen ut att ha växt en del på längden också.
Idag vände hon sig från rygg till mage, såg jätte kul ut när ja kom in och skulle titta till henne så låg hon där och tittade runt i gymmet. Fast hon tyckte inte det va lika roligt när hon rullade tillbaka. Stackarn som hade kämpat så.
Hon låg i gymmet undertiden jag bakade. Imorse skulle hon upp tidigt, då vill hon inte sova inte.
Så va bara till att gå upp och fixa iordning flaskan åt henne och matade och busade med henne.
Sen blev hon sliten så la henne i vagnen, både hon och jag sov till 11. underbart!
Då va vi båda utvilade och drog ner på sunne. Satan va folk det va.
Gud va jag längtar tills nästa helg, hoppas du blir med Eva skulle betyda så himla mycket =)
Då du ska vi ha skoj som aldrig förr och jag lovar dig det ska inte bli nå torrt här inte.


                              Sötnosen min



Jag älskar dig så inni helvete mycket♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0