Söndag

Ja idag kan man inte klaga på vädret i alla fall. Visst de blåser som fan, men solen har ju varit framme.
Vi ska ta en tur se med vagnen ska bli skönt att komma ut.
Skönt och rensa huvudet när man kommer ut och samla nya krafter.
Precis efter Thindra somnade då somnade jag också så vi vaknade för inte så länge sen. Va jätte skönt och kunna sova en stund till nu på eftermiddagen. Så nu måste jag va utvilad.
Har gått runt som ett vandrande spöke de senaste dagarna, även fast jag sovit bra på nätterna.
Sitter nu och tittar på Mtv där de är My super sweet 16. Ett jätte bra program.
Blir snart en tur ner till sunne och köpa Chips, dipp och dricka. För ikväll ska det ses på film på tvn.
 Men innan tv tittandet så får det bli att städa och plocka ihop på rummet. Ser med andra ord förjävligt ut.
Thindra sitter nu och busar i babysittern, låter snarare som hon river allt som är. Så snacka om att hon är vild just nu.
Jag är så sugen på att köpa Thindra nya saker, men har ingen aning om vad jag ska köpa?
Hon är lite för liten för endel leksaker får ta och titta på nätet vad man kan köpa. För vore roligt med något nytt.
Nu ska jag ta och busa med Thindra och sen dra till affären.

Ni är allt för mig♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0