Kärlek är något underbart..

Idag har jag tagit första doppet. I alla fall för mig i år. Va faktiskt lite över förväntan varmare än va jag trodde innan jag skulle i. Dock va de svårare för någon annan. Får väl hoppas att man inte blir sjuk.
Men blir det toppen väder imorgon så blir det till att ta med sig någon fika ner till Kolsnäs och bara må gött.
Var ju som sagt i Karlstad idag, blev full bil ner. Så han gå lite i affärer innan jag skulle till Tandläkaren.
Fick inte med mig så värst mycke saker men sånt som är nödvändigt i alla fall.
Får fixa och lägga ut bild på det imorgon.
Idag kom kortena jag skickade in över datorn. Jätte fina bilder. Beställde de på Fuji så fick de hundra första gratis, vilket va jätte bra. Men som jag är så råkade ja fixa så jag fick 99, så himla typiskt mig.
Gjorde en förstoring också, så blir till att leta ram och sätta upp på väggen. Har tänkt mig ovanför Thindras säng, där skulle den sitta jätte bra. Ska verkligen bättra mig med bilder, de är himla roligt och ha sen när Thindra blir större och vill se hur hon såg ut när hon va mindre.
Va väldigt mycket reakläder och skor. Fast jag har så svårt och bestämma mig vad jag ska köpa, så blir att man står där och tittar runt bara. Skulle ha köpt mig ett par skor som jag såg, så ångrar mig nu.
Men finns ett par i Sunne jag diggar hårt, kanske blir till att köpa dom i slutet av veckan.
Ska bli kul och se T-shirten som jag och Anna beställt , fast hon beställt en annan.
Hoppas den kommer på torsdag eller fredag, så jag får komma upp och hälsa på.
Nästa helg är det Höljes Rallycross, satan vad jag längtar. Kommer bli jätte kul och komma upp dit. Träffa allt folk.
Hoppas verkligen bruttan blir med. Ska bli en rolig helg som vi sent kommer att glömma.
Sitter och tittar på olika sidor och bloggar nu så ska snart bli att hoppa i sängen. Är en dag imorgon.

Tillsammans är vi oslagbara




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0