Juli....

Det fina vädret håller fortfarande i sig, gud va skönt. Hoppas det håller i sig över helgen också.
Har badat en massa gånger idag, så gött och svalka sig när de är jätte varmt ute. Jag klagar absolut inte på värmen, för jag vill som sagt bli megabrun. Men har inte alls mycket tid att ligga ute till, utan det blir när Thindra sover.
Har varit upp till Anna och hälsat på idag, va jätte trevligt och komma upp för en gång skull. Träffade på Eva i torsby, tjatade lite på henne att hon ska upp till Höljes så hoppas att hon drar sig upp över och har kul.
Hämtade även ut paketet som jag och Anna har beställt, efter det va vi iväg och bada. Skönt.
Jag plockade ut löshåret igår, gud vilken befrielse eller hur man nu ska uttrycka sig. Visst det är skit snyggt med långt hår, men det är mycket lättare att vårda och sköta om ett kort hår. Så nu är min gamla frisyr tillbaka.
Använde aceton till att få bort limmet och det va skit bra, för allt följde med.
Beställde tid för klippning igår så ska dit på torsdag vid 2 tiden någon gång. Snacka om att det ska bli skönt att klippa sig, för märks att topparna är extremt slitna. Jag har helt glömt bort att klippa mig. Har för mig jag klippte mig i januari så är lagomt dax nu. Ska färga det mörkt och har en mörkröd slinga i luggen. Kanske mer än en slinga beror helt på hur det passar sig.  Hela min vecka är i princip planerad, något ska göras varje dag.
Nu ska jag ta och fixa iordning mat till Thindra och sedan hoppa i sängen och sova.
Redan ny månad. Vart i hela friden tog Juni vägen, den försvann som en vind. Snart är Thindra hela 5 månader, tiden man ska ta vara på är nu. Och tiden framöver. Det är så roligt och se henne göra alla sina framsteg. Jag är lycklig.

Nu har jag bestämt mig att jag ska gå ner i vikt. Och imorgon börjar det=)



                  Denna va det jag fick idag=) Beställd från junkyard.se



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0