Idag hände det..

Pratade på det här om dagen att hon inte hade vänt sig än. Men just idag gjorde hon det, imorse. Blev helt paff när jag fick se hon låg på magen i gymmet. Tror hon va lite paff själv också.
Nu ska jag snart mata henne och sen hoppa i sängen och sova. Är som sagt en dag imorgon också.
Fast har inge planerat vad jag vet än. Hoppas på att det inte regnar mycket imorgon så man kan ta och gå ut lite.
Tror inte det blir folkrace för mig imorgon utan blir hemma.
Måste säga att gräsmattan växer vilt när det har regnat så här. Vart tog sommarvärmen vägen.
Det är detta väder som alla kallar svensk sommar. Tyckte jag såg att det skulle bli bättre väder till veckan, men kanske bara va en dröm. Men hoppas på jätte fint väder så man kan va ute en massa.
Nu ska det sovas för nu är jag sliten.







                                        Mitt allt =)


Kärleken till dig går inte beskriva med ord♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0