Fredag...

Sitter nu i husbilen i Charlottenberg. Känns lite konstigt att sitt på datorn här, men kul och ha något och göra i alla fall.
Finns inte så värst mycket att göra en kväll. Så man får väl sitta här och sen lösa korsord.
Så grinig och skrikig som Thindra varit idag har jag aldrig sett henne förut. Hon har skrikit som bara den.
Undar om det är tänder på G eller vad det kan va. För hon va sig inte lik.
Prövade med allt men inget hjälpte. Så gick vi till barnaffären de har här och hittade en boll som de är en massa lappar på den tyckte Thindra va rolig. Den köpte jag med detsamma.
Hemskt när ett barn är otröstligt. Fast gick faktiskt över när hon såg sig själv i segeln.
Köpte mig bara en topp och äntligen ett par skor.
Nu ska jag se om jag kan hitta på något annat här ute i skogarna.
Måste bli laddad inför imorgon . Då ni blir det gasa utav bara den.
Lite tråkigt att jag inte va hemma idag och fick kolla på balen. Men man kan inte vara överallt.

Saknar dig något så enormt och tänker på dig hela tiden♥

Kommentarer
Postat av: Jossan

Hur gick de för dig i helgen? <3

2009-06-07 @ 23:01:35
URL: http://JosefinKjettselberg.Blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0