Det är regnigt och kallt...

Skulle egentligen behöva gå och lägga mig men jag orkar bara inte. Viktigt med mycket sömn så man är pigg en hel dag och orkar med mycket. Jag har inte hunnit sitta vid datorn så mycket idag, utan har varit ner på sunne och köpt present till Broder. Va även med mamma ner till sunne och handlade saker till bakningen.
Ska baka lite imorgon när jag vaknar och sen dra till garaget och fortsätta med bilen. Vi har faktiskt kommit en bra bit påväg nu. Går bra mycket fortare när man hjälps åt än när man gör saker själv.
Hoppas verkligen på att hinna åka över till Munkfors och pröva den innan vi ska åka till Motala. Vore så gött och veta precis hur bilen reagerar och hur den går.
Har föresten inte berättat att jag är uppvuxen med folkrace =)
Kanske inte var värst nyttig förut när jag käkade toast men det va grymt gott måste jag säga.
Jag är nöjd med det jag gått ner på så kort tid och mer ska det bli.
Imorgon(senare idag) kommer jag inte vara värst nyttig när det bjuds på tårta men det gör mig absolut inget.
För ibland måste man få smaka på det goda lite. Annars tappar man helt stinget tycker i alla fall jag.
Det enda jag har gjort är att minska ner på portionerna och äta nyttigare och det har gått jätte bra.
Nu ska jag ta och titta på filmen som är på 3:an innan den är slut.


                                      Min älskade dotter Thindra♥

Jag älskar er mest


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0