Fredag ..

När tar detta trista vädret slut, tror jag håller på och bli tokig. Snacka om höstväder.
Sånt där riktigt busväder som det är på hösten.
Kanske därför man har varit trött på dagen de senaste dagarna också. Senast igår så somnade jag i soffan då Thindra låg och sov. Jag är inte den personen som brukar sova på dagen utan lägga mig sent och upp tidigt.
Imorgon ska vi åka bort jag och Thindra. Ska bli kul att komma iväg för en gång skull.
Jag hade velat gå på ikea och handla saker till mitt rum imorgon, men får se hur det blir med allt.
För mammas arbetskamrater kommer imorgon och de vill jätte gärna se på Thindra innan jag åker . Plus att de hade någon present till henne så då är de bäst och vara hemma tills de varit här en liten stund.
Så får se hur dagen blir imorgon, bestämmer inget nu . Utan det får bli som det blir.
Är trött och sliten nu jag, men än blir det inte sängen. Kanske ska vara lite fet och mumsa i mig lite Chips vore gott.
Inte allt för ofta man äter sånt längre och inge godis. Igår köpte jag mig en liten chokladbit för jag kände jag va tvungen ha något och tugga på. Men efter det känner jag inge sug efter något sött heller så.
Nu ska jag glo lite på tvn.
Får visa mina inköp imorgon=)

 
                                            Fabian o Thindra♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0