Tiden räcker inte alltid till..

Har inte haft tid att suttit här på över en vecka. Tiden bara rann iväg innan vi skulle åka till Motala, höll på en massa med bilen som vi ändå inte kunde köra sen utan fick ta en annan bil. Som jag inte gillar att köra.
Är en massa som hänt under den veckan som varit, orkar inte skriva allt här och nu.
Jag och Emma va ute på stan varje dag nästan förutom de dagarna jag åkte.
Har handlat en massa saker, både kläder till mig och till Thindra.
Inte alls långt ifrån att jag köpte mig en barnvagn men jag väntar ett tag till innan jag införskaffar en.
Kom vidare till finaldagen med inte allt för stora förhoppningar, man ska ta allt som det kommer har jag lärt mig.
Vet inte riktigt vad jag gör för fel när jag jämt blir vänd i ledningen ?!
Ja, tur de kommer flera folkracetävlingar=) Nu är jag kör sugen som bara den och det är inte likt mig kan jag säga.
Va ett bra tag sedan jag kände detta suget jag har nu. Så får passa på att anmäla mig till lite tävlingar.
Den bilen som vi skulle ha till Motala ska istället fixas till Höljes.
Idag har vi plockat ur husbilen och tvättat kläder. Har även hunnit varit ner och handla mat.
Denna vecka är de föresten fryksdalsdansen från Onsdag till Fredag. Får se vilka dagar jag ska ut, för ut ska jag det vet jag.

Min lilla gullunge har blivit så stor nu =) Tiden går alldeles för fort.
Jag älskar henne så grymt mycket min underbara solstråle.

Får skriva mera senare eller imorgon för nu ska jag göra annat. Och bilder kommer även då.

Jag älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0