Regnet är tillbaka =/

Thindra somnade precis. Min dag har gått till att grovstäda badrummet och fixa lite på mitt rum.
Tar alltid tid när jag gör saker för jag ska alltid vara så himla noga.
Funderar på att duscha snart och sen fixa kvällsmat till mamma slutar jobba.
Pappa, jag och Thindra var ute och handlade förut. Träffade Morfar och Maria så pratade lite med dem.
Skönt att nu veta att allt jag skulla göra är klart här inne, så nu är det bara att börja imorgon med att fixa med bilen, Thindra får vara med ute i vagnen.
Det enda som va lite jobbigt med Höljes va alla Mygg, vet inte hur mycket jag har kliat på min kropp. Man håller på och bli tokig när de är varmt. Jag har till och med på ögonlocken? Ofta de sätter sig där.
Jag beställde kläder förr förra veckan och det skulle ha kommit förra veckan, jag som hade velat ha de kläderna när de varit så fint väder. Men har hört att det fina vädret kanske kommer tillbaka till veckan. Då vi ska tillbringa tiden i Motala med min kära familj och Emma. Tänk om det kunde bli toppenväder. Gud va lycklig jag skulle bli då.
Då ska jag shoppa en del, passa på när man är på något annat ställe än Sunne och Karlstad.
Vi har även planerat att åka på tisdag kväll efter Emma slutat jobba. Kommer bli rätt sent men skönt att komma iväg och slippa stressa på onsdag morgon.
Jag kom på att jag måste baka innan broder fyller år på lördag. Så nu är veckan full i saker som måste göras.
Nu ska jag ta och duscha, kanske skriver mera sen.
Lägger in en bild på underbaringen Thindra. Så lägger ju ut mera sen.



                                         Mitt allt♥

Jag älskar dig
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0