Natti natti

Vilken rolig helg och har varit toppen väder. Allt utom idag. Men man ska verkligen inte klaga för var ingen större regnskur. Blev lagomt solbränd i lördags ska jag lova, fast ska inte klaga för då blir man brun som sagt.
Dagarna går tyvärr så snabbt när man är i Höljes så vipps va det söndag och vi var på väg hem.
Har haft en rolig helg med min Emma =) och snart ska vi till Motala och jag ska köra folkrace.
Är drygt 9 dagar tills vi åker och nio dagar kvar till folkracebilen ska vara klar. Så imorgon blir det att dra igång på allvar annars hinner vi aldrig klart med den. Ska även hinna med att städa lite här hemma och i husbilen imorgon.
Skönt att ha den klart tills v.29 då vi åker till Motala och slippa stressa med det.
Lilla Thindra ligger och sover så sött, tänkte ta och mata henne så ska vi hoppa i säng och sova för natten sen.
Lägger in bilder imorgon orkar inte göra det nu =) 
Nu ska jag ta och duscha och efter det mata mitt lilla busfrö.


Jag älskar er så♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0